מועדוני לקוחות

הקמת מועדון לקוחות הוא תהליך מורכב הדורש הבנה, ניסיון והיכרות עם הארגון, הסביבה התחרותית ועוד

לקוח משלם

אפיון ייחודי עבור העסק שלכם

השלב הראשון בתהליך הוא אפיון העסק, המותג, סוג השירות והמוצרים שלכם, היכרות עם הסניפים, הבנה של הקהל הקיים וקהל היעד.

נבצע סקירת שוק ומתחרים, נבין מה המתחרים מציעים כחלק מהמועדונים שלהם איך הם מחזירים את הלקוחות שוב ושוב אליהם ומגדילים נאמנות ומה באמת גורם ללקוח לחזור (פרסונליזציה).

נבנה טופס הרשמה למועדון בו נכניס שדות של מידע שחשוב לנו לדעת על הלקוחות מעבר למידע הבסיסי (שם, טלפון ועוד) לדוגמא: עיר מגורים, תזונה מועדפת, צבע אהוב או כל מידע שאתם יכולים לקבל מלקוח ויעזור לכם לטרגט אותו כמה שיותר מדויק. הטופס הראשוני הוא הבסיס לדאטה ולשיווק פרסונלי – לכן השקיעו בו חשיבה והתאימו אותו למידע שחשוב לעסק שלכם.

בניית תוכנית נאמנות

מודל בסיסי – יהיה מורכב מההטבות שיהיו לכל חברי המועדון, לדוגמה: אחוזי צבירה או הנחה, הטבת יום הולדת, יום נישואין ועוד.


מודל נאמנות מותאם אישית – זה המודל החשוב ביותר! כאן זה הלב של המועדון נאמנות, נשקיע מאמץ ומחשבה כדי להבין איך להתאים את ההטבות והמבצעים, הדיוורים והמידע כדי שיהיה כמה שיותר מדויק ללקוח מה שיגרום לו להרגיש שאתם "מכירים אותו" ונותנים לו באמת את מה שהוא אוהב וצריך.
לדוגמה: אם יש לכם רשת מסעדות ובטופס הכנסנו שדה של תזונה מועדפת הלקוח בחר "צמחוני" כך תוכלו לדעת בדיוק איזה מוצרים לשלוח לו, מנה צמחונית חדשה או הטבה על מנה צמחונית שהוא אוהב (רכש אותו מספר פעמים). ללקוח כזה לא תשלחו הטבה על פלטת בשרים כי זה לא רלוונטי – דבר שייצר אצל הלקוח אנטגוניזם (מה פתאום בשר אני בכלל לא אוהב).

נבנה עבורכם מערך שלם לטובת שימור הלקוחות שלכם באמצעות הטבות, מבצעים, תוכניות נאמנות, ועוד כלים שמוכיחים את עצמם מידי יום בתור המשמרים החזקים ביותר עבור לקוחות.

הכנה והטמעת תשתית טכנולוגית עבור מועדון לקוחות

נבצע סקירת שוק בין החברות המציעות ממשק טכנולוגי לניהול מועדון לקוחות כדי להטמיע בארגון ולבצע אינטגרציה בין המערכות שונות, מועדון – קופה- אתר ועוד.
נקים עבורכם את מערך המועדון ואת כל החומרים הכרוכים בדבר, ביניהם גרפיקה, אפליקציה\ כרטיס, טופס הרשמה דיגיטלי ועוד.

השקה והצטרפות

נבנה קמפיין השקה למועדון בסניפים מתוקשר ונגיע עד לבית העסק שלכם ליום ההטמעה של המערכת כדי לתת תמיכה לעובדים, בנוסף נבצע הדרכה לעובדים על עידוד הצטרפות למועדון כך שתוכלו לצבור כמה שיותר לקוחות בזמן התנועה בסניפים.

תמיכה וניהול המועדון

ועכשיו כשהכל כבר עומד ומוכן לשיגור.
אנחנו מנהלים את המועדון בצורה שוטפת, בונים אוטומציות, דיוורים, הטבות, עוקבים אחר הצטרפויות, מימוש הטבות, מנתחים את הנתונים ומייצרים פרסונליזציה ככל שניתן כדי להגביר ולעודד רכישות של קהל המועדון.