מסע לקוח
מה המסע שעובר אצלכם הלקוח מרגע שייצר אינטרקציה ראשונית?
מועדון לקוחות הוא בעצם הבסיס לצבירת הדאטה בארגון שמייצרת הכנסות ולקוחות חוזרים,
איך עושים את זה? בונים תכנית נאמנות שתהיה מדויקת לארגון שלכם ותתאים באופן מדויק לסוג הלקוחות.
בארגונים בינוניים – גדולים יש צורך במועדון לקוחות (נאמנות) כדי לבסס את הנאמנות של הלקוחות ולהפוך אותם ללקוחות חוזרים, מועדון לקוחות מתאים לסוגים שונים של ארגונים ומוצרים, לדוגמה: מסעדות, מינימרקטים או סופרים, בתי מלון ותחום הנופש ועוד.לעומת זאת ישנם מותגים ומוצרים להם לא מתאים לבנות מועדון לקוחות כי אינו מתבסס על צריכה חוזרת בתדירות גבוהה, זה קורה בעיקר במוצרי יוקרה ובמקרים כאלו נשתמש ברשימות תפוצה.
הסדנה נערכת שעתיים והיא מתאימה לבעלי עסקים או מנהלי שיווק שנמצאים בנקודה בה הם רוצים להשתמש במידע שקיים להם בארגון ולהפיק ממנו כסף.
בואו ללמוד איך עושים את זה נכון ובונים מאגר ותכנית מדויקת לעסק שלכם.
© כל הזכויות שמורות לקבוצת LAHAV שיווק 2024