סדנת רשימות תפוצה ומועדוני לקוחות

מועדון לקוחות

מסע לקוח
מה המסע שעובר אצלכם הלקוח מרגע שייצר אינטרקציה ראשונית?

מועדון לקוחות הוא בעצם הבסיס לצבירת הדאטה בארגון שמייצרת הכנסות ולקוחות חוזרים,
איך עושים את זה? בונים תכנית נאמנות שתהיה מדויקת לארגון שלכם ותתאים באופן מדויק לסוג הלקוחות.

הידעתם? לקוח חדש עולה פי 5 מלקוח קיים!

בארגונים בינוניים – גדולים יש צורך במועדון לקוחות (נאמנות) כדי לבסס את הנאמנות של הלקוחות ולהפוך אותם ללקוחות חוזרים, מועדון לקוחות מתאים לסוגים שונים של ארגונים ומוצרים, לדוגמה: מסעדות, מינימרקטים או סופרים, בתי מלון ותחום הנופש ועוד.לעומת זאת ישנם מותגים ומוצרים להם לא מתאים לבנות מועדון לקוחות כי אינו מתבסס על צריכה חוזרת בתדירות גבוהה, זה קורה בעיקר במוצרי יוקרה ובמקרים כאלו נשתמש ברשימות תפוצה.

איך בונים רשימות תפוצה בצורה נכונה?

מה המידע שאתם צריכים לאסוף מהלקוחות כך שתוכלו להשתמש בזה ולייצר יותר כסף מהלקוחות שכבר קיימים בעסק?

איזה סוגי דיוורים קיימים?

איך בונים דומים? אישור דיוור ומאגר, הסרות ועוד.

הסדנה נערכת שעתיים והיא מתאימה לבעלי עסקים או מנהלי שיווק שנמצאים בנקודה בה הם רוצים להשתמש במידע שקיים להם בארגון ולהפיק ממנו כסף.

בואו ללמוד איך עושים את זה נכון ובונים מאגר ותכנית מדויקת לעסק שלכם.

בונוסים והפתעות

מחברת ממותגת לשימוש חופשי

קובץ טמפלט לקוחות לאיסוף המידע לרשימות תפוצה + גאנט שיווק ותוכן 2025

הטבה בלעדית למערכת דיוור שתוכלו להתחבר אליה בקלות ובעלות מוזלת

בונוס שווה במיוחד: תמונת תדמית לפרופיל העסקי / הפרטי

סדנה של שעתיים פרונטלית
הסדנה הינה קבוצתית עד 10 משתתפים

עלות: 330 ש"ח